"9 fun pencils"

Idag så har det inte hänt så mycket. Jag slutade 10:45 och åkte sedan iväg till Frida. Vi fikade och jag köpte en film (9 av Tim Burton). Den ska vi se imorgon tror jag. Vi gick även till Fridas mammas affär enmix.se och där såg jag en fin klocka som jag kanske ska köpa. Jag får även rabatt men den kanske inte passar. Jag har inte bestämmt mej för vilken färg ännu. Men det blir nog bra. Kanske blir det röd eller nåt för allt annat jag äger är rött, min jacka, skor, plånbok och cyckel.

Till något kul att läsa om kanske:

Cindy ägen en mycket lurig penna. Den ser ut som en vanlig penna (som man vässar när den blir trubbig):

 

Men i själva verket är det en stift penna som man trycker på på suddigummit på toppen för att det ska komma ut mera stift:



Lurigt va?


Kommentarer
Postat av: Yoo-C

from now, the pencil should be called "the fascinating pencil" instead of "fun pen" (-;

2010-04-25 @ 14:37:46

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0