Döda humlor förföljer mej

Jag känner mej ganska besatt av humlor nu. Men dom börjar att skräma livet ur mej. I går natt så skulle jag gå ut till mitt rum och då låg det 5 döda humlor i mitt rum varav 3 låg i min säng! Jag tror min skapare försöker visa mej något. Han ligger utanför dörren fortfarande!

Annars har jag det bra. Nu sitter jag i båten och bloggar. Vi har segalt till Dyrön och tittade nyss på Avatar på min dator.

Nu ska jag ta och sova och försöka att inte tänka på humlor. Men inna jag gör de då ska ni få lite roliga bilder ifrån seglatsen idag:

 

God natt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Värst vad alla tittar på avatar just nu!

Den är bra! (:

2010-05-01 @ 22:45:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0