Släng ut kungarna det finns gott om invandrare!

Jag och Cindy kan inte sluta disskutera om man ska ha kungafamilj eller inte.
 Jag tycker det är kul att vi har det, för det är inte så många länder som har det och de ger bra "reklam" för landet. Men Cindy tycker att det är dumt att ha det, hon vill hellre ha en president och tycker att kungafamiljen bara "tar" pengar ifrån oss. 
Jag kan tycka att det är lite dumt att Victoria har laggt så mycket pengar på hennes bröllop men i och för sig så är det ju bara en gång. Det lär ju ta ganska länge innan nästa ska gifta sig. Och det går ju till något bra. Jag menar, våra pengar (genom en trängselskatt) ska ju ge oss en tunnelbana i GBG. Vi behöver inte äns det. Och det kommer inte gå att bygga då GBG ligger på "lera" och det kommer att vara JÄTTEDYRT att bygga detta för att det kommer att rasa ihop...

Vits:

Det var en gång då den svenska kungen träffade
den danska och den norska kungen i ett tåg
mot sverige. Då pratade alla dom 3 kungarna med varandra
ett tag. Sen sa den danska kungen.
-Fy vad det är varmt! Då öppnade den danska kungen
fönstret. Sen sa den norska kungen.
-Fy vad det är ännu varmare! Då Slängde
den norska kungen ut all vin i tåget.
Då frågade den danska och den svenska
kungen.
- Vad gör du!?
då sa den norska kungen
- Lungn vi har gott om vin i norge.
Men sen sa den svenska kungen.
-Fy Vad det är ännu ännu varmare.
Sa den svenska kungen och kastade
ut den norska och den danska kungen
genom fönstret. Då ropade dom.
-Men vad gör du!!!!!???
Då sa den svenska kungen.
-Vi har gott om invandrare i sverige.

HAHAHAHAHA!!!


Så vi har nu disskuterat detta och vill veta vad ni läsare tycker? Tycker ni vi ska byta till en president och avsätta kungen?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller så skiter man i båda. Låt Svenskafolket visa vilka vi svenskar är själva. Istället än att låta en normal tråkig person sköta det. Nu ska jag skriva i min blogg om det! Chao!

2010-04-23 @ 16:32:26
URL: http://carlssonjohanna.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0