Blogg semester

Hej allihopa!

Om ni undrar varför jag har varit så frånvarande så är det för att jag har så mycket som händer i mitt liv just nu. Visserligen skulle jag kunna blogga om det men jag har helt enkelt inte tid...

Jag har därför bestämt mig för att tänka på om jag ska lägga ner bloggen eller inte. Men till de flesta jag har sagt det till har klagat... Så jag ska bestämma mej till nyår.

Om jag då fortsätter blogga kommer jag antagligen att lägga ner veckans babe. För det tar för mycket tid... Om ni hemskt gärna vill ha kvar det så kan jag göra en kompromiss och lägga in månadens babe? Men detta är då inte säkert eftersom jag kanske väljer att lägga ner bloggen.

Det kan hända att jag lägger upp något inlägg ibland nu innan nyår men jag skulle inte räkna med det.

Så vi syns efter nyår!!!


Kommentarer
Postat av: Ed

Snygg bild Embla ;)

2010-12-04 @ 23:12:51
Postat av: Frida

Jag gillar att läsa det du skriver.



Och ja, jag såg att det var herr Dekker. (;

2010-12-05 @ 04:10:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Embla

svar till Ed:



HAHA! Eller inte... var röd som en tomat och ville inte bränna mej mer. Så lösningen fick bli solhatt. fin va? ;P

2010-12-05 @ 19:40:06
URL: http://emblanilsson.blogg.se/
Postat av: embla

Ett svar till till dej ed:



Hej igen! kan du inte skriva din mailadress så blir det lättare att svara osv... min är [email protected]



Tack på förhand ;D

2010-12-06 @ 22:19:07
URL: http://emblanilsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0