Jag är tankeläsare!!!

Idag så har det snöat, snöat och snöat! Jag är ganska trött på snö nu...
 Vi hade inte så roliga lektioner idag, det var väll Inför seglings lektionen då som var kul. Men det är bara för att FST har lektion med oss då. Och dom är mycket roliga, saknar lite roliga killar i klassen... Inte för att killarna i klassen är roliga, men hela klassen är ganska seriösa hela tiden, så det blir inte så många roliga kommentarer i klasrummen (detta blev en allt för lång mening).
 De roligaste kommentarerna var ifrån Roberto:

Läraren: Man får inte sova i någon annans säng...
Roberto: Men! Var fan ska man knulla då???
Läraren: Det får ni göra någon annan stans.
Någon annan i FST: På däcket så att alla ser?

Snart så ska jag gå på målar kursen! WOHO! Jag målar en räv i en skog och med massa granar och ett vattenfall... Hoppas det inte blir så rörigt som det låter när den är färdig.

På Lappens lektion så gjorde jag snygga frisyrer i Cindys hår, här är en:



Och självkart var det snöbollskrig! Jag tycker det är kul, men inte när man ska gå i skolan resten av dagen och man sitter helt pisseblöt och väntar på att man ska få gå hem och byta kläder.
 Cindy försökte dra ner mej i snön men jag hade en snöboll i handen och tryckte den upp i hennes ansikte och kom loss. Då skulle ju självklart Cindy hämnas så hon började jaga mej, och jag sprang iväg. Cindy ramlade när hon skulle kasta bollen och jag ramlade när jag skulle börja springa. Så där låg vi båda mitt i vägen och skrattade, Samuel och Marcus såg oss och skattade också. Haha liiite freekshow! 




Kommentarer
Postat av: Frida

"Inte för att killarna i klassen är roliga" så de är tråkiga då? ;D

2010-02-03 @ 18:00:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0