Resturang'a la Valebacken

Här sitter jag och väntar på att få mat. Jag bloggar och kockarna Vanja och Cindy står och lagar mat till mej och dom själva såklart...

Det blir nog något gott för de skalar en massa grönsaker och vässar knivar och Vanja lär Cindy hacka morötter och en massa kockiga saker! Hehe. Räkor blir det också muuuummmms!!!

Nu ska jag sluta blogga och gå in på västtrafik och kolla bussar som ska ta oss tre in till GBG och se på bio. Det blir flmen som hade premiär igår. Nämligen Percy Jackson, kampen om åskviggen. hoppas den är bra. Men det är den nog. Annars kan man ju alltid titta på den snygga killen som är med. Hehe.

Ha en bra snöig dag, för här snöas fönstren igen typ och ut... det kommer man nästan inte...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan inte ens skära tomater (:

Och Logan Lerman äääär snygg!:D:D<3

2010-02-25 @ 18:07:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Yoo-C

"Resturang'a la Valebacken" är ganska Spanskt om du inte viste det hihi, det blir även ganska roligt om man översätter detta från spanska till svenska om du inte viste om det heller? :D =

Restaurangen vid Okej-kullen ;)

2010-02-26 @ 22:32:23

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0