Veckans babe v. 8

Hej nu har jag kommit hem! Men jag hinner inte lägga in bilder ifrån Chamonix idag, men jag lovar att lägga upp det någon dag.

Ialafall här kommer Cindys veckans babe. TILL DEJ CINDY!!!

FERNANDO TORRES!!!

Kort fakta:


Namn: Fernando José Torres Sanz
Smeknamn: El niño (som betyder barn på spanska)
Ålder: 25 (20 mars 1984)
Född: Madrid i Spanien
Känd som: Fotbollspelare i engelska ligan Liverpool och i Madrid.
Kommande: Spelar fotboll i Liverpool och spanska landslaget.
Kul fakta: Han har nummer 9 på tröjan. Han ser ut som ett barn därför har han fått smeknamnet.



Fernando Torres


Kommentarer
Postat av: EMMA

helt rätt! (y)

2010-03-16 @ 16:33:09
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0