Tv och te dag,bra för hesa människor

Idag åkte Frida hem. Det är alltid lika tråkigt att vinka av henne... Men hon skulle se på bio idag och så skulle hon börja skolan imorgon så hon kunde ju inte stanna en dag till.
Själv börjar jag på måndag hehe!

Jag har sovit max 4 timmar i natt för att jag har en dum rethosta som väckr mej av kliandet i halsen och då måste jag dricka vatten. Men det tar ju slut snabbt så jag gav upp men att försöka somna om igen, så jag gick upp 8:15. Ingen annan hade gått upp då så jag fick svara i telefonen som ringde, och det var Jörgen...

Det blev läsning, 3 koppar te med massa honung och en kall och skön dusch inna Frida kom in och åt frukost.
 Sen hände det inte så mycket mer än att jag satte mej framför Tv:n och dagdrömde med disneychannel i bakgrunden. Jag kom på en massa nya designer som jag tänkte att jag skulle måla imorgon.

Peter pan gick också på tv idag (inte den tecknade) så den satt jag och pappa och tittade på. Nu ska jag gå och lägga mej för imorgon blir det övningskörkurs i GBG! WOHO!! OJ vad det kommer att gå SUPER!!!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0