Underbar dröm men ingen sömn...

Jag har inte sovit på 2 dagar!!! eller jo jag har sovit i 2 timmar MAX.

I förgårr så satt jag och tänkte på en massa saker. På hur besviken jag var på folk, eller inte alla men många. Och på att jag har gjort så mycket dumt i mitt liv. Jag tänkte på vad jag skulle göra för att gottgöra alla som jag sagt något elakt till eller gjort något dumt mot. Och då slog tanken mej, att alla som jag gjort något sådant mot har varit mot dom jag tycker mäst om.

 Så nu ska jag säga till alla hur mycket de betyder för mej. Och jag vill börja med en hyllning här på min blogg.

Den är till en person som alltid har "tagit emot mej med varma händer", och jag kan berätta ALLT för denna personen. Det finns ingen annan som jag litar på så mycket som denna personen. Denna personen stod upp mot alla som var elaka mot mej och tryckte upp dom mot väggen. Det var gäng i skolan men ingen ville ha med oss så vi skapade ett eget underbart gäng och vi brydde oss inte om vad andra tyckte om oss. Vi lekte med dockor när ingen annan i våran ålder vågade göra de. Vi litade på varandra (och gör fortfarande).

Denna underbara helt fankastiska person är ingen mindre än Frida Liljeberg!!!



Tack Frida ♥

 


Kommentarer
Postat av: Frida

(heja gamla bilder)

<3

jag vet inte vad jag ska skriva. för jag är så dålig på att prata om känslor. men jag hoppas verkligen du vet hur mycket du betyder! (känner mig jätte töntig när jag skriver sådär "aaaaaaaaw. ääääälskar dig meeeeeeeeed. puss puss hej hopp" som alla skriver. men jag är ju en tönt så :D)

2010-01-09 @ 19:07:55
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0