Prickig-blond-blatte-vampyrko = JAG

Ja, nu har jag och Cindy kommit på vad jag egentligen är... Jag är ganska nöjd med resultatet. Jag menar vem vill inte vara en prickig-blond-blatte-vampyrko? Här är förklaringen:

Prickig = Jag är prickig in my face!
Blond = Ja... det säger sig självt. Jag var nog blond i mitt förra liv.
Blatte = Cindy tycker jag är en blatte... vet intevarför hon tycker de, men så är det.
Vampyrko = Cindy sa att hon var en gris, då sa jag att jag var en ko, då sa hon "var inte du en vampyr nyss?", och på de svarade jag då att jag var en vampyrko...

Där har du förklaringen. Hängde ni med?

Min familj sitter och gör diverse saker. Olle tittar på jätte gammla Lost avsnitt på TV400 och mamma och pappa sitter och pratar och lyssnar på Melodifestival skivan. VI ÄR NÖRDAR! Vi har alla skivor sedan 2002. Och kan nästan sjunga med till alla låtarna. Men men, vi är stolta över det och ingen kan ändra på det.

Titta vad jag hittade för gullig bild på mej och Olle när vi va små:



Hahaha titta vad långa ben jag har jämfört med Olle! Och Olle har ju världens snyggaste mössa!

Jag känner att mitt inlägg idag blev väldigt snurrigt... Men eftersom jag är en snurrig person så gör väll detta ingenting eller?

Kommentarer
Postat av: Yoo-C

Aww HALE på er (a)

2010-03-07 @ 02:24:46

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0