Veckan babe v. 9

Haha jag såg fel Frida i min almenacka. Veckans Babe blir nu JUSTIN CHON eftersom jag ska se honom på lördag. WIHI!!!

Kort fakta:

Namn: Justin Jitae Chon
Ålder: 28 (29 maj 1981)
Född: JeJu-Do i Syd Korea
Känd som: Eric Yorkie i Twilight saga, Peter Wu i Wendy Wu, Hugo Park i Turbo, Joe Chang i Ball's out och i diverse TV serier som O.C. och Just Jordan
Kommande: Han har ju fortfarande kvar några inspelningar med fortsättningen på Twiligt saga nu närmas Eclipse.
Kul fakta: Han imigrerade till USA när han bara var 3 år gammal och han började med skådespel 2005.




Justin Chon ♥

Jag märkte att detta upplägget inte hade lagt upp sig. Hoppas det inte gör någonting att jag lägger upp den på nytt idag... Jag märkte det nämligen nu. Knepigt detdär...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0