GBG kaffe med Cindy

Idag så har jag varit i Göteborg med Cindy. Vi åkte in för att vi skulle köpa grejer till resan. Jag köpte inte så mycket. Men det blev en mapp som det står "Evil Plans and other stuff" och en dagbok där det står "Just write it down or forget it forever". Det blev även ett nytt halsband i form av ett guldigt ankare och lite toffsar och hårnålar. Ja just det! Jag köpte en ny mascara också. Det fick bli L'oréals nya. 

 Efter en stund så blev vi trötta och då tog vi oss en fika. Jag tog en kaffe latte och en blåbärspaj. Cindy tog en drottningssyltpaj och en kopp med te. Det var jättegott! 
 
När vi kom hem så cycklade vi iväg och tog lite kort. För att det var så fint väder. Någon av dessa kort kommer troligtvis att bli en ny header.

Lite bilder ifrån idag:









Detta är dagens händelser. Jag la inte upp någon bild som liknar den nya headern eftersom det får bli en överraskning!!!

God natt! Jag ska nu titta på True Blood med Cindy och kanske fixa lite med bilderna.

Kommentarer
Postat av: JanO

Bara ni inte har TV på för högt, jag ska sova... /din far..

2010-05-05 @ 22:57:24

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0