Gitarr är kul, packa är svårt

Idag (har ni märkt att jag alltid börjar mina inlägg med ordet "idag"?) så har jag packat. Jag vaknade utav att Cindy gick hem på morgonen. Mycket mer kommer jag inte ihåg ifrån kl. 9 i morse. Men jag gick upp när Olle kom in med en piggelin och vi satt och åt detta i mitt rum. Mumsande på glassen började jag att lägga en hög i vardagsrummet med allt jag ska ha med mej. Det kommer att ta lång tid att packa och jag har inte äns packat hällften ännu...



 Efter att jag strukit lite ifrån listan så lärde Olle mej lite gitarrspelande. Och det var jättekul! Jag kan spela Hero of war introt och lite utav Miley Cirus låt Butterfly fly away. Det var något annat också men jag kommer inte ihåg det nu. 



För övrigt så drack jag kaffe idag igen! Det blir faktist godare och godare för varje klunk. Men jag tycker fortfarande det är ganska äckligt. Men man blir pigg! Och det var länge sedan jag var det.
 Nu undrar säkert varför jag "plågar" mej i denna äckliga bruna dricka. Och svaret är att jag vill kunna dricka detta på Gunilla så att jag kan hålla mej vaken på nätterna när jag har vakt. Och för att det är socialt att dricka kaffe och att det är ganska coolt och säga "Ja tack" när man blir bjuden av folk på kaffe. Håller ni inte med???

Jag bakade kladdkaka också! Och pappa kom hem med Almondy tårta. Mumsigt!

Jag skriver flumtexter ellerhur? Men jag är ju flum så det gör nog inget.

(Mobil bilder är bäst!)


Kommentarer
Postat av: Frida

åh, rise againtst (y)



fast jag tycker det är coolt att tacka nej till kaffe och säga att man inte gillar det. (jag ska då alltid vara tvärtemot... :D)

2010-05-07 @ 21:59:48
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: digitalmonster

usch hatar att spela gitarr, ha ha (y)

2010-05-11 @ 16:57:43
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0