Humlefri natt!

Jaoopp i natt så hade jag en humlefri natt. Det var skönt att inte behöva oroa sig för att de tjocka små krypen ska bränna en.

I övrigt så har jag haft en mycket mysig dag. Den började med att jag, mamma och Singo gick en långtur i blåsten på Dyrön. Där badade Singo och gled i vattnet när han skulle hämta pinnen.
 Sedan kom Janette, Peter och Linus med deras båt guppande hit. Det var oväntat efter att vi hade sms bombat dom till att komma hit. Det verkade funka. Efter en lite stund till kom ännu en båt guppandes. Cindys med familj tittade fram bakom kapellet. Så det har varit en trevlig dag med grillnig och film. Jag och Cindy såg på Fired Up och den var jätterolig. Vi lurade Olle och Linus att vi skulle se på en skräckfilm så vi kunde ligga och titta för oss själva och skratta. Hehe. Lite busigt men så gör man ju om man är storasyster.

Här får ni några fina bilder som vi tog idag:





God natt!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0