Imorgon bär det av!

Sissta natten i huset innan resan! Imorgon kl. 3 drar bussen ifån Göteborg till Belgien! Oboy vad jag är nervös!
 Jag tror det kommer att bli hur kul som hälst. Men också jobbigt. Särskillt att gå upp tidigt på morgonen och börja arbeta på skutan.

Ni som bara ÄLSKAR veckans babe... (om det skulle vara så) Och ni blir nu lite hängiga av att jag inte kommer att lägga upp detta varja måndag. Så har jag fixat back up. Frida kommer att lägga upp dessa snyggingar varje måndag och hon har fått en lista över vilka hon ska lägga upp vilken vecka. Så det kommer fortfarande att läggas upp varje måndag som vanligt!
 Jag kommer att blogga lite när jag är på Gunilla. Men det kommer garanterat att inte vara så ofta och bara då jag får tag på internett. 

Ni kan om ni vill följa oss här. Då får ni läsa våra loggböcker på både svenska och engelska. Bilder kan ni också se här (gå vidare in på sidbaren till höger Fst/Mbi 0912). Då det kanske till och med kan vara jag som tagit en bild... 

Här får ni nu som lovat en liten lista på vart jag kommer att befinna mej i de två närmsta månaderna:


Vi åker buss ner till Oostende i Belgien. Hamndagar 5 (11 maj- 15 maj)
 Därefter 3 dagars resa
Till St. Malo i Frankrike. Hamndagar 5 (19 maj-23 maj)
 Därefter 4 dagars resa
Till Bangor i Nord Irland. Hamndagar 5 (28 maj- 1 juni)
 Därefter 5 dagars resa
Till Scalloway i Shetland. Hamdagar 4 (7 juni- 10 juni)
 Därefter 3 dagars resa
Till Ålesund i Norge. Hamndagar 4 (14 juni- 17 juni)
 Därefter 4 dagars resa
Till Bergen i Norge, + ett midsommarfirande i Geiranger fjorden. Hamndagar 4 (22 juni- 25 juni)
 Därefter 4 dagars resa hem till Öckerö!

Det kommer nog att bli kallt. Men mycket fin natur.

Annars idag så har jag och min familj segalt hem ifrån Göteborg. Olle kom kl. 11 igår efter att ha varit i Danmark på en dansuppvisning. (Jag fick ett täljt trähjärta av henne som det stod "lycka till" på utav henne idag). Olle skulle köpa en klänning som hon skulle ha någon gång så jag hängde med mamma och henne in till nordatan eftersom de inte hittar därinne själva... Hon hittade en jättefin blårandig på Bik Bok.

Jag lovade er bilder ifrån i helgen i förra inlägget. Här får ni dom.



Hjulet inne i Göteborg. Det lyste jättefint på kvällen!

 

 

 



Barken Viking var våran toalett och dusch. Vi fick gå dit vid behov om vi ville.



Båten framifrån med Göteborgs Operan i bakgrunden.

Foto: JanO (Pappa)


Kommentarer
Postat av: frida

hahaha, varför blev det liten text? xD

2010-05-10 @ 08:51:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0