Inga humlor idag!

Idag så hade vi en underbar segeltur hem till Öckerö. Utan humlor...
 Innan vi seglade iväg ifrån Dyrön. Gick vi en långtur upp och ner bland bergen på ön. Linus och Cindy badade, knäppisar. Det är 7 grader i vattnet. Så de kom upp ganska fort. Men jag hann ta några bilder så här kommer dom:



Linus badade i ett litet hällkar utanför Donsös bastu.



Olle och Linus.



Cindy hoppade i och simmade flera gånger, precis som om det var varmt!



Detta var min och min familjs helg. En mycket trvlig helg med underbara männsikor som sällskap.
 Snart åker jag iväg (7 dagar) och är borta i 2 månader. Mer om detta kommer jag att informera er om senare i veckan. Oroa er inte... Veckans babe kommer att läggas upp som vanligt.

Kommentarer
Postat av: frida

Det såg onekligen hemskt kallt ut! Starkt gjort av dem som vågade hoppa i.



Åh. Den där höll jag på med i typ 60 timmar, fast såklart utspritt över en ganska lång period. Men, det är klart att man tröttnar. Det svåraste är ju liksom att verkligen ta sig i kragen och sätta sig med det man påbörjat. Hoppas att du tar upp din tvåårs-teckning! :)

2010-05-03 @ 16:52:50
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Yoo-C

Woho! Helgen Rockade Fett :D

& Frånochmed Nu Vill Jag Att Embla Ska Bli Min Personliga Bad Fotograf i Framtiden (a)(-;

2010-05-03 @ 20:40:37

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0