Ingen lampa tänd över pappas huvud

Idag så seglade vi in till lillabommen i Göteborg. Det var kallt!
När vi äntligen kom fram och la till så satte vi i strömmkabeln. Efter en timme så försvann strömmen! Pappa blev frustrerad och arg. Så vi snackade med hamnvärdarna och de skulle fixa det... Självklart kunde de inte fixa det så där satt vi i flera timmar utan strömm i kylan!
 Då kommer pappa på att det finns en knapp i ett fack vid kontorsdelen som går till strömmen. Och den hade han råkat slå av när han höll på att rensa i facket! Väldigt smart av honom. Jag och mamma blev lite irriterade på honom och han bara smilade och skämmdes. Hehe!

Annars har jag shoppat på Nautiska magasinet, H&M och Clasolsson. Köplistan blev på en bekini, shorts, handskar, solglasögon, skor, deo, trosor och strumpor! (Intressant va?)

Middag blev det på resturang/baren Charlies änglar. Jag år fisk! Det var jättegott!

(Bilder får ni imorgon för att jag glömt kabeln till kameran och mobilen... Ni får nöja er med denna bilden sålänge):



Här ligger vi med båten. Så är ni inne i stan imorgon så kan ni komma och hälsa på! Det är den blåa segelbåten.


Kommentarer
Postat av: Frida

*bikini

(;

2010-05-09 @ 14:38:58
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0