Ny tillfällig header...

Kreativ rubrik...

Nu har jag äntligen blivit färdig med den nya headern. Vad tycker ni? Jag ändrade nästan hela bloggen men det blev ganska bra tycker jag.

Cindy ska göra en header till mej också. Så om den är bättre så ska jag använda den istället. Hehe. Så ni kanske får en chock nu när bloggen är ändrad. Och ser lite rolig ut. Men det är bara lilla jag som sitter och knappar på datorn till 20 över 1 på natten. (Oj, jag kommer att få en utskällning av mamma och pappa nu om om ser detta inlägget... What ever!)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tyckte att den var jättefin(:

2010-05-07 @ 22:00:50
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0