Skräck och tårar

Idag så vaknade jag vid 12 tiden och gick in och satte på en kopp kaffe. Det smakade ganska bra och jag blev ju pigg!
 En hård kladdkaka åkte ner i magen också innan jag packade några till saker i vardagsrums högen.

Det blåste jättemycket idag här ute. Detta gjorde att jag kom försent till färjan och missade den för att det var motvind...

Men jag kom fram en stund senare och där sitter Frida och väntar på mej. Vi går och äter på Lydias Dinner. Och sedan fick det bli en biofilm med Cindy, Frida och Natalie. Det blev premiären av den nyinspelade A nigthmare on el'm street. Den var bra men jag skrattade nog mer än jag hoppade till. Denna repliken var roligast. Jag och Frida vek oss av skratt:

Freddy (ond): What game should we play?
Nancy: Fuck you!
Freddy: Mmm, that sounds like fun...

När filmen var slut så skulle jag säga hejdå till Frida. Nu kommer ni inte att träffas förrån jag kommer hem OM " MÅNADER! Vi har aldrig varit borta ifrån varandra så länge. När hon hade satt sig i bilen började tårar falla ner för min kind. Det var sorgligt...



Frida äter tacco talrik på lydias dinner!



Tryck på bilden för att se en trailer på filmen!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0