Två svampar på en moppe

Idag så har jag och Cindy ätit lunch på en liten mysig resturang/café. Jag tog dagens lunch (fisk och skalsjurs gryta) och Cindy tog en kötfärs paj. Jag vet inte om Cindy gillade sin mat (men jag tror det) men jag gillade min. Den var jättegod!

Vi åkte moppe hem på Cindys moppe. Jag har lärt mej att tycka att det är OK med att åka moppe. Men jag tycker fortfarande att det är lite läskigt... Så där åkte vi hela vägen hem till mej i moppehjälmar. Man ser ju lite rolig ut med dessa stora runda hjälmar. Nästan som svampar eller smurfar. Haha!

Men när jag väl kom hem så väntade det ju den där städningen jag skulle gjort igår. Jag blev färdig i god tid till seglingen på kvällen. Och det var kul. Förutom att det var kallt och att det regnade och ibland haglade... Så vi bröt ganska tidigt.

Jag har förresten börjat dricka kaffe. Det är inte gott men jag får i mej det om jag har en massa mjölk i. Då menar jag typ halva mjölk och halva kaffe. Hehe...

Här får ni lite bilder som togs idag:



Jag och Cindy ser ut som svampar!!! Wihi!





PrimeX!!!

Kommentarer
Postat av: Yoo-C

haha! Knassboll(:

Var du tvungen att lägga upp den knassbilden xP

BTW så tkt jag vist om min paj :D

2010-05-05 @ 11:53:28
Postat av: frida

Åh. Men. Varför ska du dricka kaffe om du inte gillar det? :P

Hemskt mysiga bilder, förresten.



Och ja. Det hade varit en alldeles fantastisk idé om jag hade fått göra det för min lillasyster. Hon vägrar nämligen att vara med på kort, så jag har ingen referensbild att utgå ifrån. Tyvärr.

2010-05-05 @ 19:39:20
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0