Donsö, en liten ö med bowlig som också är liten...

HAHA! Min rubrik är kanske lite konstig... Jaja.

Det var tyvärr sista seglings helgen i helgen. Men vi hade det roligt. Vi "seglade" till Donsö (det blåste inget så vi fick ta motor nästan hela vägen) där vi bowlade i deras lilla mysiga bowlinghall. Det var kul! Jag låg 2:a länge men sen fick mamma massa spärr och tog min 2:a plats. Jag fick åtmindstånde en strike! Blev jätteglad!!!

Här får ni se lite fina bilder:









En trevlig sista båttur med familjen. Nästa helg mastas hon av och senare tas upp på land. det blir då lite svårt att segla med en båt som står på land, utan mast och segel... Så lösningen blir att jag och pappa får sänka sugningen med hjälp av våran nya båt "Think Positive" som är en 505. En segeljolle som är 5 m lång och har spinaker. WOHO!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0