skog och regn men varmt på natten!

Jag VEEEET!!! Jag är seg på att lägga upp nya inlägg... Men jag kan skylla ifrån mej denna veckan på att det har varit ett helvete med plugg på både fysik och kemi prov som man inte fattar någonting av...

Men men nu ska jag blogga om vad som hände mej förra veckan (altså förra helgen):

Jag och Cindy är på G med att köpa båt och har åkt och tittat på en massa små söta båtar. Men har inte riktingt hittat det vi sökt... Men vi åkte till Sofia som har sitt hemma i skogen. Det var mysigt förutom att det regnade... Fast det gjorde inte så jättemycket, för jag hittade en lisebergspåse och satte den runt kameran.





   





Tack för en underbart rolig helg!!!

    

Detta var bara några av de roliga personerna som var med.

Iallafall så ska jag försöka skärpa mej när det gäller bloggandet och så. Men det är inte alltid lätt... Men jag kan lägga upp lite korta inlägg utan bilder oftare ifrån mobilen...

HAPPY HALLOWEEN!!!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0