Den är frächig inte lös!

Idag var jag hos Cindy och fick en god middag. Sofia var också där, så det blev en kul och lyckad kväll!

Här får ni se lite bilder:



Tomater!!! Dom var jättefärgglada!



Cindy blir antagligen sur för denna bilden men jag tycker den är ganska rolig! Och man får skylla sig själv när man gör konstiga miner med vilje...



Jag gjorde kullebyttor när Cindy och Sofia lagade mat. Det var nog säkrast så...



Sissta ingrediensen. Smör! MMMM!



Slut resultatet! Det var jättegott! Jag gjorde saladen och kullebyttor!



Sofia testade en konsig manick som var som situpps. Men den såg mäst läskig ut.



Sedan blev det chips, True blood och Idol.

Jag hade altså en mycket trevlig och mysig eftermiddag. Vi slutade nämligen 10 i 2 idag! Detta för att det blev konstigt med fysiken. Den flyttades vid middagstid till morgonen och då hade ingen gått på den i morse... Jättekonstigt men sånt händer med ett schema som byts ut stup i kvarten.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0