HELGEN!!!!

Jag sa ju att jag skulle skriva om vad jag skulle göra i helgen och här kommer det:

Frida kom hit och hälsade på och sov över här. Jag och Cindy hade planerat att vi skulle våldgästa Frida/Moroten och Sofia. För de hade en kompis på besök. Så vi gick dit och de blev jätterädda för det var ganska mörkt när vi knackade på. Men vi hade med oss kakor och så spelade vi "Hur svensk är du?" Jag förlorade! Antar att jag inte är så svensk...

Men dagen efter så åkte jag och Frida in till Göteborg och åt Sushi och gick på Liseberg. Med oss hade vi Ella och det betydde att jag fick åka barnkarusellerna som jag inte hade åkt! Nämligen "flygande elefanterna och "cyckel tramp flygplans grejerna"

Här få ni se lite bilder:



Marängswish!



Sushi!!!



Ella får åkband på Liseberg!



Ella får en kram an Vilse... Ser ut som om han inte luktar så gott... Kanske svettas han.



HAHA! Nu blir Frida jättesur för att jag lägger upp denna bilden! Men här åker vi kaffekopparna.







Frida fick inte vara med och åka lillalots för Ella. Så hon fick titta på med Ellas vinst Gulis.



Vi tittade på teater också. Men fick ingen bra bild... Den var iallafall jätterolig!

Så kul helg har jag haft det! Är ni inte avundsjuka???


Kommentarer
Postat av: frida

världens fulaste bild! )))))))))))))):



men sushi är gott

2010-09-20 @ 20:40:32
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag har seglat och det är grymt härligt! :)

2010-09-21 @ 21:30:53
URL: http://ohmyrobert.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0