Krafter, Formler, Siffror... Nej nu behöver vi en paus!

Igår tog jag med mej några tjejer i klassen ut på en segeltur med våran båt PrimeX. Det blåste inte så mycket så det gick inte så fort men det var strålande solsken och inte så kallt... Eller jo det var kallt men inte så man frös.

Vi seglade lite och här har ni bilderna:



Sofia står vi ratten (som alla tycker är väldigt stor) och styr under hela bidevinden.



Majken, Cindy, Emilia, Sofia, Nicole och Frida. Alla ser ju glada ut!!!



Glada och positiva Emilia står och styr vid undanvinden.

I helgen så åkte vi till Marstrand med båten och där gick vi på resturang och jag åt en jättegod fisksoppa. Eller... det lilla jag fick i munen var gott. Jag spilde nämligen ut halva soppan i knät! Det var lite pinsamt att det var  just jag. Det brukar vara Olivia som spiller men inte denna gången! Nu vet jag hur det känns... och det är inte bra.



Mamma är fullt påklädd! Det var väldigt kalt. Jag tror inte att hon kunde röra sig...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0