Veckans babe V. 38!

Ja nu är det nog nästan ett år sedan som jag la upp min första veckans babe.


Jag fick ändra lite i min kalender för jag upptäckte att det inte fanns någon info om den planerande veckans babe så här få ni istället:

JOCKE BERG!!!

Kort fakta:

Namn:
Herbert Joakim Berg
Ålder:  40 (16 mars 1970)
Född: Eskilstuna här i Sverige
Känd som: Sångare i den bästa svenska gruppen Kent!!! Och jobbar på sin brors företag som sysslar med musikvideor och TV reklamer.
Kommande: Spelningar och massa skojjigt. Säkert ett nytt album nästa år...
Kul fakta: Kent är en av de få svenska grupper (förutom ABBA) som fått ett eget singstar med deras låtar.



Jocke Berg ♥

Kommentarer
Postat av: frida

åh <3

2010-09-20 @ 20:39:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0