Veckans babe V. 39!

JAG VEEEET Jag är seg... Men till mitt försvar så går jag natur och har tusen prov i veckan typ... Denna veckan var det fysik och jag är inte så bra på det. Så jag fick sitta och råplugga. Igår seglade jag vilket ni kan se i nästa inlägg ovanför.

Nog med bortförklaringar här är veckans babe:

NICHOLAS D'AGOSTO!!!

Kort fakta:

Namn:
Nicholas D'Agosto
Ålder: 30 år (17 april 1980)
Född: Ohma i Nebraska i USA.
Känd som: Han spelar den otroligt snygga killen Shawn i Fired Up. Och även en roll i Heroes som den flygande West Rosen. Till och med i tv serien House som Keith Foster. Han är också med i Extrem movie och Dirty Girl.
Kommande: 2011 kommer 5 delen av Final Destination och då ska han spela Sam Lawton.
Kul fakta: Han har spelat mot Anna Kendrick i filmen Rocket Science (Anna spelar Jessica i Twiligh).

Nick - nicholas-dagosto photo



Nicholas D'Agosto ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Han äääär så snygg!!!

2010-10-01 @ 19:33:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0