Vi hade iallafall tur med vädret...

Jag tycker jag valde en lit rolig rubrik och det för att det passar in till kvällens händelser.

Jag fick åka upp till toppen på masten för att hämta ner genuafallet som hade gått av på två ställen! Vi fick avbryta tävlingen och åka in till hamn. Där fick vi fixa och trixa och så fick vi in ett nytt fall.

Här får ni se bilderna från kvällens händelser:



Denna båten låg vi och figtades med innan fallet gick av och vi inte kunde segla mera.



Lars var den starka mannen som drog för hårt. Han får sluta gnaga på tamparna...

                      
     

Lite besättnings bilder, Karina, Janette och Anton



Jag är nästan uppe på toppen och det gungade lite där uppe. Men en fin utsikt var det iallafall...

Godnatt alla läsare!

Kommentarer
Postat av: L

Snygg bild!

Får jag bli veckans Babe nu?

/L

2010-09-08 @ 11:11:28

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0