4 timmar med integraler

Kom nyss hem ifrån en av de värsta dagarna i skolan ever! Nationella prov borde banlysas! Iallfall de svåra som matte D. Det var hemskt och jag trodde jag skulle koka sönder av att jag fick stressa ihop de sista uppgifterna i del 1. Men jag är klar nu och behöver inte tänka mer på detta, hoppas bara jag får ett bra betyg!
Nu ska jag bara ta det lungt med att göra en svenska uppgift som ska skickas in som utskick imorgon samt skriva lite på mitt projektarbete! Japp det är och ta det lungt för min del haha.
Men man blir glad när man kommer hem till en rolig pappa:
Pappa: Jag vet varför din palm rasade ihop
Jag: Jaha varför då?
Pappa: Du är inte van vid att det händer bollar i grenen!

Kommentarer
Postat av: essay

This is one of the most difficult theme. A lot of students have problems with learning it.

2011-12-06 @ 14:12:38
URL: http://customcollegeessays.com/index.php

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0