En kvarts skisser

Jag var ganska slut i huvudet idag. Enda sättet var att sätta sig med ett block och småskissa lite. Varje skiss tog från en kvart till en halvtimme att göra, så de där små detaljerna har jag struntat i:
Ett körsbärsträd i rosa, röd och mörkrosa tusch samt vanlig svart kulspettspenna.



En panda som lutar sig bekvämt mot några bambuträd, gjord helt i svart kulspettspenna.

En liten pingvin gjord helt i svart kulspettspenna också.

En flamingo i rosa tusch och lite rött samt svart kulspettspenna. Denna tog bara 2 min, att göra så den är extremt "slarvigt" gjord men den blev helt OK.
Ett liggande lejon i högt gräs, helt gjord i svart kulspettspenna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Orka att de är jättefina!

Du får måla ett lejon till mig någon gång. (:

2011-12-07 @ 09:53:09
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0