Julbak i 5 timmar

Idag vaknade jag upp och packde in julklappar, sedan åkte jag och mamma till affären och köpte massa baksaker som jag sedan rörde ihop till 3 olika goda julgodisar. På med tomteluva och förkläde, det var dax för lite julmusik och goda dofter!
Den runda saken är tryffel, jättelätt att göra, den fyrkantiga saken i plast är vaniljkola lite jobbigare att göra än tryffeln men mycket god! Den andra fyrkantiga saken är mintchoklad, väldigt god men tar lång tid att göra!
Om ni vill ha recept på dessa så skriv i kommentarerna nedanför!

Kommentarer
Postat av: Lina

Såg din lilla kommentar! ^^ Jo, jag ska skriva ett tvåstämmigt fiolstycke!

2011-12-20 @ 20:36:13
URL: http://linamanda.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0