Sitter i kö!!

Jag är på väg in till Sofia med Sofia. Vi sitter fast med bussen i en kö som inte rör sig och sträcker sig ifrån Volvo till centralen!

Bussshaffisen sa att det kommer att ta en timma att åka in ungefär, så Sofia missar ridningen och ser därför lite trumpen ut... Men jag påminner henne om att jag är här och därför kommer allt bli bra! Haha

Nej men det blir nog ingen Ullared imorgon, vi får hoppas på söndag.

Lite tråkigt att jag inte får träffa varken Alexander eller Frida eller äns en häst!

Nu ska jag sociala med bussinvånarna, kanske erbjuder de något gott. Kanske våga jag inte fråga...


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas på söndag! #nolifer

Men vi ses ju annars på måndag. Luciavaka ju! (:

2011-12-09 @ 22:16:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0