Tror jag behöver ny fantasi

Idag har lilla jag sovit tills jag blev väkt av att pappa knackade på dörren vid 12 tiden. Jag skulle hinna säga hejdå till farmor som åkte hem idag. Det var nog ganska bra att han väkte mej för jag hade en väldigt underlig dröm helt på engelska...
Är ännu inte säker på om den var läskig, fast det var den nog på ett sätt åndå. Jag var helt plötsligt på en gigantisk fotbollsplan som de höll på att bygga upp en runaway på. Tydligen skulle jag medverka i project runaway! Fast jag hade varit sjuk i två veckor så jag hade inte hunnit sy något till temat "färg" som Tyra Banks skulle avgöra vilken desing som var bäst. Tyra och de andra dommarna hängde i taket och lekte akrobater samtidigt som jag lekte med Johanna på en gul matta med målade stenar på.
Plötsligt kommer min gamla kemilärare och ska visa på något matematiskt sätt hur man skulle kunna leka leken. Läskig var han också...
Sen var det dax att gå hem, men då var jag helt plötsligt ute med Gunilla i ett läskigt kriminellt land! Jag gick vilse påväg till Gunilla men hittade en man med en truck som kunde skjutsa mej till båten för priset att jag var tvungen att visa brösten. Jag tänkte att jag inte hade något val så iväg vi åkte på trucken med gubben.
Sen vaknade jag!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0