Pepperoni dekoration?

HAHAHAHAHAHA!

Våran klass ska ju åka till USA med Gunilla. Vi har fått kontakt med en klass därifrån som vi har fått varsin mailadress och så. Min amerikan är egentligen tysk. Men jag väljer att skriva på engelska ändå för vi alla vet nog hur dålig jag är på tyska.
 Min och Sofias amerikan är tydligen bästa vänner. Så de har bestämt för att vi ska hitta på något när vi kommer till Charleston.

Dessutom hade nog Sofia skrivit lite konstigt. För de frågade också om hon hängde upp pepperonis som juldekorationer. HAHA! Det var synd att Sofia snabbt skrev tillbaka att hon inte gjorde det. Annars kunde vi lurat dom med att vi gör det i Sverige för att isbjörnarna inte ska äta upp oss...



Kommentarer
Postat av: Frida

Man måste skydda sig för isbjörnarna!!!! (Leia ser ut som en liten isbjörn ibland)

2011-01-14 @ 20:18:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0