vad gör man inte för sitt gröna lag?

Idag så var det lite misslyckat lyckat kan man väll säga. Jag kände på mej att något skulle hända idag och att det skulle bli problem. Så jag somnade klockan 4 och vaknade 8. Japp 4 timmar men ändå pigg! Iallafall nu...

Jag skulle iallafall till Laserdome med Cindys vänner och några utav mina. Fråga mej inte vilka för jag kommer inte ihåg namnen på dom. Man hälsar ju vänligt och koncenterar sig på att säga rätt namn att man glömer av att faktist lyssna på deras namn. Eller hur?

Så jag tog mej ut på "stora" gatan för att kunna komma till pinan som skulle ta oss virade till laserdome! Det var jättekul! Jag kom på 24 plats som bäst! Men visserligen hände det en olycka.
 Jag råkade springa in i en liten kille med ansikterna först. Så jag började blöda näsblod (för första gången i mitt liv) och han ramlade omkull. Så kan det gå. Jag fick ta mej till start och trycka på hjälpknappen och sitta vid kassan typ med massa papper i näsan. HAHA! Krigsskada eller vadå? Nu tror jag att min näsa är sned... Den är iallafall svullen.



      

När jag kom hem så fick jag GÅ till Öckerö från Hönö för att bussarna här ute suger. Men jag mötte Olivia vid Tai resturangen och köpte mat. Sen fick vi nästan spriga hem så att maten inte skulle kalna. Jag tog friterade räkor och Olivia Satai (tror det stavas så). Nu ska vi se Inception och äta gott. Jippi!

      

Ha en bra lördagsmys kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh thaimat<3 Finns ju bara pizza här i Fjärås. Men kollade ni inte på fångarna på fortet då?

2011-01-15 @ 23:56:55
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0