USA det är verkligen som på film!!!

Jag lovar!

Jag fick träffa min pennpal Tara och henner kompis Rachel. Vi fick en rundtur i Charleston och jag har shoppat jättemycket! 

Här får ni se för er själva:

  

Fem par converse köpta i jobbiga påsar som gjorde jätteont att bära!



På Draton Hal, ett mcyket fint hus i Charleston som byggdes av slavar ifrån Afrika. 



En gul skolbuss!



Tara, Rachel Sofia och jag i blåsten på Rainbowroad! Mycket trevliga amerikaner är detta asså! super roliga!

Nu skriver jag inte mera om USA för jag tänkte lägga upp bilder ifrån Bermuda nu så och internet är ganska trögt här så det tar lite tid...

 

Kommentarer
Postat av: embla

Ser ut som om du har det supert. Liftat det är förbjudet. Momma

2011-03-30 @ 21:13:15
URL: http://emblanilsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0