Jag blev kysst av en trollkarl!

Igår när jag och Sofia var klara med vårat fikande, shoppande (jag köpte strumpor och present till mamma) och rådfrågningar om vissa saker. Så gick vi mot centralen och där man kan köpa dougnuts och sånt utanför nordstan så stog där en magiker/trollkarl. Han var blond och typ 22ich år ganska snygg faktist.

Men iallafal vi stannade upp och kollade på vad han gjorde. Som magiker vad han ganska dålig men han var jätterolig att titta och lyssna på. Han fick syn på mej och Sofia och sa då det som han tyckte vad viktigast, att han var singel. Sedan frågade han om jag ville hålla hans jongleringsbollar och frågade om jag också var singel. Jag sa ja till båda och då blev han genast flörtig. Men iallafall på något sätt så blev jag hanns assistent.
Då skulle jag ta ett kort ut ur hanns kortlek och skriva mitt namn och telefonnummer. So I did. Sen skulle jag läga tillbaka den och lägga kortleken på något ställe där han inte kunde ta kortet (han ville BH:n men jag la den i fickan).
Sen frågade han om han också fick ta ett kort och jag sa ja, då tog han fram telefonen och tog kort på mej!
Sedan sa han att om han klarar av att jonglera med 5 bollar samtidigt så skulle jag ge honom en present som hade legat där under hela showen orörd samt ge honom en puss på kinden. Jag sa "ja okej visst".
Så klarade han såklart att jonglera med 5 bollar samtidigt så jag gav honom presenten och skulle ge honom en puss på kinden, men då vred han snabbt huvudet och kysste mej på munnen istället!!! Jag blev jättechockad!!! Ni skulle ha sett min min asså! Alla skrattade!
I presenten låg ett ringfodral och i det låg mitt kort som han sedan sparade i hanns album med massa tjejnamn och telefonnummer.
HAHAHAHA! Asså jag blev helt paff!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0