Jag vill åka nu!

Jag var idag på svenska mässan då det var framtid och kunskapsmässan. Altså en mässa som gymnasiemässan fast det är för vad man kan göra efter gymnasiet.
Det var kul och väldigt bra, jag fick massa bra info och har bestämmt mej för vilka jag vill åka med till Nya Zeeland. Allt detta pratande gjorde att jag bara längtar enormt till att åka dit!
Men jag måste ju jobb ihop pengar först...
Det roliga var att jag träffade Frida inne på mässan och Lina! Det var kul och länge sedan! Särskillt sedan jag träffade Lina! Om ni har norra hallandtidningen kan ni rösta på henne som Lucia hon är kandidat 3. Lägg gärna en röst!
Det har hänt idag.... å just det! Jag är frisk!
Nu ska jag försöka fatta skype igen!
(jag heter embla.nilsson) om ni vill hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0