Njuter av sinuskurvor och amplituder

Här sitter jag på lovet och pluggar till matteprov på måndag. Det känns ganska surt och tråkigt att göra detta när man har lov. Men vad ska man göra när man missar provet och läraren lägger det på måndagen efter lovet.
Jag ska försöka tjata på pappa lite nu och fråga om vi kan åka ner till min båt och sätta på pressening på min båt så den blir skyddad och fint inslagen nu innan snön kommer.
Känner att detta blev ett väldigt tråkigt inlägg, funderar på om jag verkligen kommer posta detta. Kanske.
Imorgon ska jag täffa Sofia inne i stan och våran plan är fika och shopping. Får se hur det blir med shopping, vill inte kasta iväg en massa onödiga pengar, men hittar jag något jag vill ha så visst.
Som skrivet... tråkigt inlägg... ni får njuta av en fin bild istället tagen här ute under en höstig kväll:

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag "behöver" fota hav och vågor till mitt projektarbete. Kanske kan göra det på vår twiday eller Harry Potter maratonet. (:

2011-11-05 @ 12:26:39
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0