En för alla och alla för en!

Snart åker jag in till Göteborg och träffar Frida, vi har ju inte träffats på länge nu känns det som så det ska bli kul att få se hur den stollen ser ut efter typ 3 veckor. Jag skulle kunna skriva en hel 70 sidors uppsats om min och Fridas vänskap och det skulle ta allt för lång tid.
Iallafall ni kanske undrar vad vi ska göra. Jo såhär ser min dag ut:

  1. Äta lunch med pappa
  2. Kanske måla lite
  3. Cyckla ner till Öckerö hamn och ta bussen därifrån för den vill inte gå förbi oss längre... dumma västtrafik
  4. Åka buss
  5. Köpa färg och målaruk och kanske några mer målarsaker som typ en färgskrapa eller nått
  6. Åka spårvagn till Bergakungens bio
  7. Kolla på de tre muskitörerna
  8. Åka buss hem
  9. äta middag
  10. Sova
Vad jämt och bra det blev med 10 saker!
Till en helt annan sak. Singo (hunden) hittade en gul liten boll igår när han var ute och är nu helt besatt av denna saken. Han har grävt ner den i trädgården en gång men jag grävde upp den. Nu försöker han gräva ner den i mattan inomhus istället. Det funkar inte så bra så han sover med den i munnen för att ingen ska ta den.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0