Mast ner på PrimeX

Idag har jag träffat nästan hela Team PrimeX för idag mastade vi av den blåa fina stora båten!
Det var kallt och när jag åkte med Anton hem (mamma skulle handla, pappa skulle fixa med båten) så funderade jag nästan på att sätta mej på händerna för de var ganska blåa! Men eftersom det skulle se konstigt ut så gjorde jag inte det. När vi kom hem virade jag en filt runt mej och satt i soffan och väntade på att resten av besättningen skulle komma över på fika. Fika i form av bulle, en anna bulle och chokladbollar med te eller kaffe. Nägra var hundriga och satte sig med en pizza i köket och nästan läskade oss andra.
Nu har de gått hem och efter att jag har skrivit klart detta inläget så tänkte jag ta en dusch. För kl 19:00 cycklar vi ner till klubbstugan där en massa goda räkor och äppelpaj väntar på oss! MUMS!
En fin bild tagen med mac kameran på mej och mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog en av de läskigaste bilder jag sett på dig och Hanne

2011-10-17 @ 18:06:29
Postat av: Hanne

Ser ut som en ailien från Öckerö

2011-10-18 @ 12:47:07

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0