What's the point?

Jag har nu insett att jag är inte hemma på Breaking Dawn premiären eller snygpremiären för den delen heller! För jag ska sitta på en hilma marinbiologiskt-forskningscenter! WTF! Hela den veckan som jag så länge har sett fram emot är nu lite sådär krosad...
För att jag ska bli glad igen så MÅSTE jag vinna den där träffen med Robert och Ashley! Jag skrev ju en dikt som motiverning så det borde vara lite annrlunda haha!
Jaja, jag är hemma idag för det är matteprov i skolan och jag kan det verkligen inte! Så jag sitter nu och dränker mej i Derivator av sinus och enhetscirklar! (Jag hatar också enhetscirklar).
Sammanfattningsvis:
Jag hatar:
Skolans planeringar
Enhetscirklar som hemsöker mej i sömnen
Det konstiga marinbiologiska forskningscentret
Jag älskar:
Att man kan vinna underbara saker
Att jag fattar hälften av matten nu
Att mamma tillät mej att stanna hemma från skolan för att plugga matte
Att jag är 18 så mamma kör med "gör som du själv vill"
Såhär har mitt hår och jag sett ut ända sedan jag vaknade.

MOT MATTEBOKEN OCH VIDARE!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0