Hemma!

Idag hade jag bara en lektion. Den lektionen var Svenska C och eftersom Svenska C går ut på att hålla tal så var det precis vad jag gjorde. Jag hade valt att hålla tal om någon som jag redan visste om. Så jag valde att prata om färg.
Ni kanske undrar "vad kan man möjligtvis säga om färg i 3 min!". Men faktum är att det finns jättemycket coolt om färgpsykologi. Ett ex. är att rött gör att man äter mycket snabbare! Och gult gör att man blir hungrig!
Nu är jag som sagt hemma och ska skriva klart svenska-histora arbetet. Jag är snart klar ska bara småfixa lite i den.
Jag känner att det blev mycket pluggsnack i detta inlägget... jaja jag ska blogga om Kroatien sedan! Då kanske ni orkar titta läsa det inlägget iallafall!
Ha det bra!
Här får ni en bild som bevisar på att jag HAR en LÅÅÅÅNG hals!!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0