Hur räknade man med sin(x) utan graf-räknare förr??

Nu sitter jag här hemma... och pluggar matte som jag egentligen ska göra nästa vecka. Men det går inte så bra. För min bajs-räknare vill inte sammarbeta! Men det är sånt som händer!
Jag får vänta på att Josefin kommer hit så ska vi skriva klart diskussionen för kemilabben vi gjorde förra veckan! Jag vet... jag pluggar mycket, men hallå! Jag går natur/marinbiologi! Då får jag skylla mej själv.
Känner att detta inlägget blev ganska nördigt. För er som inte vet så är plugga lika med att man gör arbeten som man inte hinner göra i skolan, eller orkar göra för att läraren tar lång tid på sig att gå från en person till en annan, när man behöver hjälp!
Jag tänkte att jag skulle börja packa idag också. Eller jag ska åtmindstånde skriva en lista. Sån är jag. Skriver listor bara för att det är roligt att kryssa av haha!

Bilden är tagen med min mac!
När jag skulle ta denna bilden såg jag att min syster Olivia hade varit inne på min dator och tagig dessa bilder på sig själv! Som straff lägger jag ut dom! HA!
HAHA! Syskonbråk! Ibland älskar man dom!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0