Jag är tillbaka!

Hej! Folket! Embla Nilsson har börjat blogga igen!!!
Anledningen är att jag vill ha någon stans att lägga upp bilderna jag tar. För det är ju inte kul att ta bilder som man sedan inte använder till någonting. Jag kommer även att lägga upp videoklipp nu fram över detta få grund av att vi har beställt en asgrym filmkamera och för att jag har en mac som kan fixa fina klipp.
Bloggen ser lite sådär för jävlig ut men jag hoppas Frida kommer att fixa klart desingen snart så jag kan börja blogga på mer alvar. Så ni får helt enkelt stå ut med att det ser ut som ett bombnedslag på bloggen.
Och ja jag har klippt mej, färgat håret! Vad tycks? På lördag åker jag och familjen till Kroatien som seglar i en vecka! Så när jag kommer tillbaka så hoppas jag att i kan få se massa fina bilde och undervattens videor!
Ha en bra dag!!!
Ni får helt enkelt skratta er till döds med denna bilden på Olivia, mej ocg Frida!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad fin du är i håret! Du passar jättebra i den färgen!

2011-09-19 @ 12:49:01
URL: http://linamanda.blogg.se/
Postat av: Frida

Väldigt fin i ditt nya hår! Men jag är nog finare på den där bilden!

2011-09-19 @ 21:36:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0