Segling, segling å underbara segling!

Kom just hem ifrån en jättefin segling med PrimeX i solnedgången! Jag delade den underbara och roliga känslan av 8 knop med spinnaker med Pappa, Anton, Emma och Anika!
Igår var jag på utlandsstudiemässa. Det var helt OK. Fick lite info ifrån hur man söker utomlands och vad man ska tänka på. Min ide är ju Nya Zeeland. Så jag hoppas på att kunna plugga där åtmindstånde ett år. Det var en bra mässa på så sätt men skolorna som ställde ut var bara ifrån Australien och USA. Och dit vill jag ju inte...
Jaja!
Imorgon var det tänkt att jag skulle hålla svenska C tal... vi får se hur det blir med det helt enkelt.
Nu är det House snart och hade tänkt dusha innan... vi får se hur det blir med det också. Känner mej lite obeslutsamm helt enkelt, haha!
Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0