Alla hjärtans dag

Eftersom jag varit sjuk och inte vetat när jag skulle bli frisk och att jag ändå är lite halvt emot denna dagen så blev min och Alexanders alla hjärnas dag inte så märkvärdig.
Vi bakade browie men det bliv en flopp, dom blev inte alls god fast fina blev dom! Vi såg också på Hannah Montana the movie ute hos mej och åt en god middag som pappa lagat.
Tidigare under dagen egnade jag mej åt att bygga på mitt projektarbetshus, det var svårare än jag trodde men den det går framot om man är väldigt noga!

Kommentarer
Postat av: Mamma Hanne

Browniserna var supergoda. Middagen med. Min familj är bäst.

Ditt projekt passar dig bra och noga är du ju. Tålamodet har du från mig för jag har inget mera. Puss o kram Momman

2012-02-16 @ 17:25:53
Postat av: Alexander

Sa ju att du var imot dagen :)

2012-02-17 @ 00:36:17

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0