Känslan man får efter man gjort något bra mot sig själv

Alexander är bra, han får mej att göra saker jag aldrig skulle gjort av egen vilja. Med "saker" menar jag såklart träna, och med "träna" menar jag såklart springa och styrketräning. Med "styrketräning" menar jag ett par armhävningar och X antal situps samt lite slag på syrrans nya boxningskudde.
Tack Alexander! Nu mår jag bra och känner mej duktig som gjort något bra med min kropp. Tänkte kanske börja med detta nu.... hahahahahahaha! Jo lycka till Embla! Det kommer du ju göra...
Sofia var nyligen i Thailand och när hon kom hem så hade hon köpt två presenter till mej! Jättesnällt! Jag blev väldigt glad. Det var två tröjor en ifrån Starbucks och en med en röd M&M på och så står det "The Redolution is now! Vote red!":

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0