Ledig typ!

Nu är det där nedrans Kemi provet avklarat, gick det bra? Hm... vet inte tror inte det men jag kan alltid hoppas på något bra! Nu är det iallafall inget nytt prov förräns om en vecka!
Som belöning för mitt 4 dagars långa pluggande och lidande framför Kemiboken så har jag bakat kladdkaka till mej själv. Vi vet ju ALLA att höjdpunkten med att baka kladdkaka är att medans den göttar till sig i ugnen så får man leka tjockis och slicka skålen ren på den goda bajsbruna smeten! MUMS!
Olivia ska laga mat i kväll... vi får väll se hur det blir, i västa fall får man väll cykla mer till thaien och köpa friterade räkor. Det är ju alltid gott! Till efterrätt (ja ibland äter jag efterrätt på en vardag, varför ska man inte unna sig något gott på en vardag liksom?) ska jag försöka mej på en sorts Hallon-yoghurt-glass med lime! Det låter illafall ganska gott tycker jag.

Tills dess tror jag att jag ska gå ner och måla lite, måste ju skynda på lite... det är ju utställning... snart... okej i augusti men ändå!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0