Ny blogg design!

Hej hopp! Har funderat och funderat och funderat ett lååångt tag nu på hur jag vill att min blogg ska se ut. Jag är inte riktigt helt nöjd men det blir helt ok. Jag gillar den randiga bakgrunden den blev fin.
Idag är jag väääääldigt trött och jag ska nog gå och lägga mej efter detta. Det jobbiga är att man måste sätta sig upp och gå mot toaletten och dejta mr tandborste. Som sen säger att jag måste gå UT i kylan för att komma till mitt rum.
Varför valde jag det rummet? Ibland tänker jag inte klart...
...men sen ser jag denna bilden och genast blir jag glad och skrattar så tårarna rinner!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0